Back to basic in Australië!!

Het leven van een Makeup Artist!

Hallo allemaal,

Het is alweer even geleden dat ik iets van me heb laten horen, sorry! maar hier is dan eindelijk weer een verhaaltje. Sommige hebben het misschien al gehoord, maar Romy en ik hebben we weer werk. 2 Weken geleden hadden we eerst al een sollicitatie gesprek voor Fundraising, maar daar waren we helaas niet aangenomen. Toen vonden we het een helaas, maar uiteindelijk was het maar goed ook, want die middag werden we gebeld door Bella pierre, of we die middag langs wilden komen voor een gesprek. En dat wilden we natuurlijk wel! en na het gesprek en keertje laten zien wat we konden, zijn we aangenomen!

Nu zijn we ongeveer alweer twee weken aan het werk en het bevalt prima! We werken aan een soort kiosk in verschillende winkelcentra. We moeten mensen naar ons toe lokken met onze mineral makeup flyers en een big smile, waarna we alles even moeten uitleggen over de bella pierre mineral make up, daarna mogen we even creatief aan de gang met de make up zelf om de mensen helemaal vrolijk te maken en dan moeten we het product proberen te verkopen. Echt super leuk, alleen het verkopen zelf is af en toe wel een beetje moeilijk. Het is wel heel anders dan bij de hipp, die mensen kwamen echt voor kleding. Maar de meeste mensen hier komen niet bepaald om voor make up te shoppen, dus moeten we ze over halen! De regels Treat yourself, you deserve it! komen dus regelmatig voor!. en het werkt, niet altijd, maar we worden er steeds beter in! and christmas is coming! dus iedereen is op zoek naar kadootjes, dus het gaat denk ik alleen maar beter worden.

Echt alle winkel centra hangen vol met kerstballen en zaterdag hebben we hem dan eindelijk gezien! Santa claus.. Echt super leuk om te zien. Weer eens wat anders dan sinterklaas op een schimmel met allemaal zwarte pieten om hem heen. hier zit hij gwoon in een soort treintje. lopen er elfjes om hem heen, en natuurlijk een rudolf!

We Leven nu ook even niet meer van hostel naar hostel, maar hebben nu weer even echt een thuis:) we huren een kamer van onze baas en wonen daar met nog vier andere, die ook bij ons werken dus het is echt super gezellig! en ook wel lekker om na het werk ergens thuis te komen. en het huis is ook dichter bij ons werk. de eerste paar dagen woonde we er nog niet en dan is het wel ver reizen en heel vermoeiend. We wonen nu in Nundah, dus we zitten niet meer in het Centrum van Brisbane. Maar het is wel echt super leuk. Het is ook echt zown huisje die je hier overal ziet. een houten huisje:P echt schattig, er komen wel snel fotos van op de site!

We hebben nu ook weer een adres::

Lieke Dudink

117 Ryans Road

Nundah QLD 4012

Tot snel weer! dikke kus

Kirsten :)

Hai Lieverd!!!
Wat leuk om te lezen dat jullie het zo leuk hebben, kan me voorstellen dat het hebben van werk en een klein beetje een ritme wel lekker is! Verdien je nog eens wat in plaats van dat je het alleen maar uitgeeft;) Hihi. Ik wil zeker weten foto's zien van het huisje waarin je nu verblijft, leuk! Nou werkse en veel plezier verder in Brisbane!!!
Love you, dikke knuffel!!

Roos en Ton

Hoi Lieke,

Heb even een paar verhaaltjes gemist, maar nu weer helemaal up-to-date, haha.
Zo te lezen is het nog steeds helemaal fantastisch! Helemaal goed.
Ga nu even fotos kijken op romy haar site!
Genietze!!!
Liefs Roos en Ton

Roos en Ton

Ben ik weer...
Nou heb die fotos even snel bekeken, maaarrreee,
ben helemaaaaal niet jaloers hoor ;)
Jemig wat super!

De berkhoutjes

Hoi Lieke
Leuk om weer een verhaal van je te lezen
Ja, nu jij helemaal in de kerstsfeer kom, hebben wij Sinterklaas weer verwelkomd in ons koude kikkerlandje. De eerste schoentjes zijn weer gezet. En Esmee is helemaal in de ban van het Sinterklaasjournaal en de nieuwe piet in het verhaal, "zielepiet" (hoe verzinnen ze het). Ze is de hele dag bezig met haar verlanglijstje en tekeningen maken voor zwarte piet.
Van het weekend komt hij bij opa en oma Berkhout.
Weer een gezellige tijd.
De verdere verhalen doen we weer via de mail oké
We spreken je
Groetjes van ons.

sylvia

he lieke,
komt hipp toch nog een beetje van pas.
leuk dat jullie ook weer werk hebben en leuk werk.
nou zo aan je verhalen te lezen vervelen jullie je nog niet en ben jenog niet van plan om naar huis te gaan.
heel veel lezier nog en ik lees het wel weer.

gr sylvia

Jan & Marga

hallo Lieke,
zo maak je dus van alles mee, nu dus make- up verkopen weer heel iets anders, wel lekker dichter bij je werk, en zo heb je de kans samen met collega`s te stappen en zo.
veel plezier en tot het volgende verslag.
Jan & Marga

jessie

heeeey schad
is alles goed daar heb jij veel mensen make- up
op gedaan heel veel plezier op stap met elkaar
heel veel kusjes van ons

kees en ria Koops

hoi Lieke,
we zijn weer helemaal "bij", en helemaal niet jaloers hoor, wij gaan morgen helemaal naar Leuven naar ome Ad, samen met Jan en Marga.
Oh ja nog een nieuwtje, Niels gaat in januari in de grote kerk in Hoorn wonen.
heel veel plezier van ons en zien alweer uit naar je nieuwe reisverslag,
groetjes Kees en Ria

de kokkies....

Hey Lieke,
Wat leuk weer een avontuur van jullie te lezen!
Hier natuurlijk een 'spannende tijd' met sinterklaas is het land. Fabienne mag na de kerstvakantie lekker naar de kleuterschool, waar ze erg veel zin in heeft! Maar eerst gaan we nog met jeff zijn familie een aantal daagjes naar euro disney.
Ik hoop dat jullie snel weer een leuk baantje vinden, heel veel plezier nog en kijken uit naar je volgende 'avontuur' !
liefs van de kokkies