Back to basic in Australië!!

wat we daarna allemaal zijn gaan doen..

Hallo allemaal,

Dinsdag gingen we dus naar de blue mountains. Was echt super gaaf! We werden 's ochtends opgehaald met de bus door een echte aussie. We moesten een klein stukje rijden, wat al gauw 1.5 uur was. Voor ons een hele rit, maar hier is het niks.Vanuit de bus hadden weal een mooi uitzicht. Daar aangekomen gingen we wandelen, er was een heelparcour met allerlei paden en vooral veel trappen. Waar we echt op de prachtigste plekjes kwamen voor weer heel wat mooie kodak-momentjes. ( voor foto's klik op de link ' romy ' ). Na een tijdje te hebben gewandeld, foto's te hebben gemaakt en geluisterd naar wat de gids ons allemaalte vertellen had, hebben we gelucht in het dichtsbijzijnde dorpje. Waarna we weer terug zijn gereden naar de Blue Mountains. Toen hadden we de keuze of we alleen maar wilden lopen of nog stukje met de trein. Wij zijn lopend naar beneden gegaan en daarna met het treintje weer naar boven. Het was echt super gaaf! zown mooi uitzicht en echt een ongelooflijk mooi bos waar we doorheen liepen. echt, jullie hadden erbij moeten zijn ;) Eenmaal beneden aangekomen moesten we weer omhoog en omdat wij hadden gekozen voor de treinrit terug, gingen we met het treintje. Er was al gezegt dat het treintje heel stijl omhoog ging, en we waren het treintje in hongkong al gewent, maar zo stijl hadden we nou ook weer niet verwacht! leek wel of we gewoon recht omhoog gingen! Daardoor hadden we btw wel weer een super uitzicht, maar hier hebben we geen foto's van gemaakt! we waren meer bezig met ons vasthouden. Hier eindigden onze dag in de Blue mountains, maar hadden we alweer een ander leuk vooruitzicht, want de volgende dag stonden er surflessen op het programma!

De volgende morgen werden we alweer vroeg opgehaald door de surfdudes die ons naar long reef beach brachten om ons daar te leren surfen. echt super relaxte gasten, die surfers. We hadden wel een goede dag om het te leren. Niet te hoge golven, dus we konden rustig aan beginnen. Was wel jammer dat er best wel een fris windje stond. Maar het surfen was zo gaaf dat dat helemaal niks meer uitmaakte! ik vond het wel heel moeilijk, heb maar een paar keer gestaan en ben heel wat keren van m'n board afgevallen en zandgehapt. Maar was wel echt gaaf! en vermoeiend, heb nu nog steeds spierpijn. Het is wel echt voor herhaling vatbaar. This gewoon echt super gaaf! Na een paar uur te hebben gesurft was ook dat weer voorbij en gingen we weer terug naar het hostel.

Vanaf nu hadden we geen geplande uitjes meer via australian backpackers en moesten we ons zelf vermaken! heel vervelend in sydney, waar natuurlijk helemaal niets te beleven valt! De volgende dag hebben we een beetje door sydney gelopen en in de mooie parkjes genoten van alle mooien uitzichten in sydney. Echt een super leuke stad. De volgende dag eigenlijk weer en zijn we 's avonds naar de bioscoop gegaan. Naar Harry potter in 3D , was echt super leuk! was wel weer jammer dat de film maar heel kort in 3D was, maar omdat het echt een super groot scherm was, was het evengoed wel echt cool!

Vandaag hebben we beetje rustig dagje, want morgen vliegen we alweer naar Cairns, dus dan begint het echte avontuur! moeten we zelf alles regelen op het vliegveld en zijn we niet meer met een groep nederlanders dus moeten we er echt aan geloven om engels te gaan praten. Vanmiddag gaan we maar even een hostel boeken daar. Het is opzich wel makkelijk al kunnen we daar ergens slapen. Het is wel spannend! maar heb wel ontzettend veel zin om nu echt met z'n tweetjes te gaan..

Dit was het dan alweer, jullie horen snel hoe het in cairns is!

tot snel! xx

Oja, mochten jullie de link voor de foto's niet kunnen vinden, de site van romy is :: romy.reismee.nl

Johanna

Wat klinkt alles gaaf! Jullie genieten daar behoorlijk merk ik wel weer haha. Jullie zijn al een beetje surfverslaafd he :p Als je terug bent gaan we samen surfen, vind ik een uitstekend plan, als je nog geld hebt haha.

Die lange uitgebreide mail van me moet nog komen, heb het dit moment erg druk! Jij volgens mij ook ;)

Dikke kus en knuffel!

Rein

Heeej Lieke!

Ik ben ook naar zo'n 3D film geweest en die zijn inderdaad erg kort. Surfen is inderdaad een leuke bezigheid ;)

Nou mooi verhaal heb je weer geschreven en vermaak je weer de komende dagen! (Ben er niet bang voor dat dat niet gaat lukken)

liefs Rein

Julia

Liek, t klinkt allemaal echt geweldig!
De foto's heb ik bij Romy bekeken en t ziet er allemaal zooo super uit!

Heel veel plezier in Cairns!

Liefs xxx

Roos en Ton

Wauw liek, wat gaaf allemaal!!!!
Geniet ervan en ik zie al uit naar je volgende verhalen :D

Groetjes van ons uit Medemblik!

Besselingen

We genieten van je verhalen, en een goede vliegreis toegewenst.

gr. Cor en Jeannette

Remo

Hee lieke,
Klinkt alsof jullie het naar jullie zin hebben;)
In Cairns is Shenannigans echt een top hostel.. 18 dollar per nacht en super gezellig.
Niet al te groot en best schoon nog!

succes!

xx

The D from R

Hay Lieke,
How is it going. Is my daughter still behaving or....?
Please don't tell her I asked you.
Reading your stories is an nice addition to the stories of R and gives me a complete picture of what you girls are doing. I heard you have been swimming in your clothes? I bit strange I think, but there will have been a good reason for that I assume. Look out for the Young Ones but enjoy your stay. Hoop to here from you girls soon.

Kirsten (:

Hé Liek!!
Heel leuk verhaal weer, superrr om te lezen! Leuk dat je zondag even gebeld had, goed om je stem weer even te horen, maar die was niet veranderd!! (accent!) Gelukkig maar!! Dat skypen, dat komt goed binnenkort, als ik in wat rustiger vaarwater terecht ben gekomen, haha! Heb mn Spaanse instaptoets jammer genoeg niet gehaald, maar mag wel later met colleges beginnen/instromen, dus dat is ook wel lekker:) Hoop snel weer wat van je te horen/lezen/zien
xxx
Have fun in Cairns and make beautiful pictures!! You already did, but make more!!

the Coole mannen

Tjee Lieke, ik lees alleen maar super, echt super, super gaaf en coole dingen. Dat zit dus wel snor daar! Wat een avontuur zeg en wat super gaaf dat je hiervoor gaat! We blijven jullie volgen hoor. Wij genieten weer van het feit dat jullie zo genieten. Mooi toch? Keep going!
Groetjes van Postgalei 46!

kiki en sil

Ik heb de reactie per ongeluk bij het eerste bericht gezet, dus daar ook even kijken.