Back to basic in Australië!!

Bye bye, zwaai zwaai

Hallo allemaal:)

Alweer laatste weekje australie, gaat echt zo snel allemaal! Nadat we in Cairns zijn aangekomen hadden we eerst even een rustig dagje, daarna zouden we nog even met z'n drieen naar Cape Tribulation gaan. Dus werden we al vroeg opgehaald door de bus. Na een stukje rijden kwamen we bij de daintree river aan. Waar we een 'river cruise' gingen doen om krokodillen te spotten. En Jahoor we hebben ze gezien! Dus de krokodillen kunnen we nu ook van ons lijstje afstrepen;)

Daarna zouden we verder gaan op Cape tribulation verder te bewonderen. Helaas was de ferry stuk en konden we niet naar de andere kant komen. Dus geen Cape tribulation voor ons, vandaag in ieder geval. We wilden de laaste dag van Romy's vader nog wel even wat leuks doen. Dus zijn we gaan snorkelen! was ook super leuk en misschien moest het wel gewoon zo zijn, want het was wel heel leuk om nog een keer te snorkelen:) we hebben nu zelfs haaien gezien!

De volgende dag de eerste 'bye bye, zwaai zwaai'. Jan ging weer naar huis en wij bleven nog even in Cairns. Wel even gek. Gewoon drie weken samen gereist en nu moesten we het weer alleen met ons tweeen doen..

De volgende dag gingen we eigenlijk gelijk met z'n tweeen naar Cape tribulation, dus waren we wel weer snel gewend. Cape tribulation was wel heel leuk! Hoewel we af en toe wel dachten, wat moeten we nu doen. Het regende nogal veel ( ja, het is hier regenseizoen )Wij hadden namelijk 's middags niets geboekt en in de ochtend de volgende dag ook niet. Dus toen waren we maar een beetje aan het niksen. 's avonds eenCrocspot gedaan. Echt wel hele mooie dieren gezien, alleen helaas geen krokodillen. maarja, gelukkig hadden we die al eerder gezien :)

Daarna nog gewoon een paar dagen Cairns... Duurt nu wel erg lang. We hebben eigenlijk alles al gedaan wat we wilden daar en het is hier of gewoon te heet en benauwd, of het regent. Dus niet echt het perfecte weertje! Maar morgen vliegen we dan al eindelijk! Echt zoveel zin in! maar ook wel een raar idee dat romy en ik niet meer samen naar Australie terug komen. Want voor de mensen die het nog niet weten. Ik ga wel even proberen om een terugticket naar Australie te boeken. Ik vind het nog te leuk om over een maand alweer naar huis te gaan!

Dus morgen is dan ook onze Bye bye, zwaai zwaai aan de beurt:) nu al zin in! Alleen geen zin in de vliegreis! we moeten eerst naar Hongkong vliegen en daar overstappen naar bangkok!!

Ik laat jullie zo snel mogelijk weten of ik veilig geland ben ;) tot snel! hele dikke kus

Reacties

Reacties

Kirsten :)

HAAAAAAAAAIII!!!
Ik vond het Skypen met je gister leuheuk!! Vaker doen!! :D Leuk verhaal weer, al wist ik eigenlijk al grotendeels wat je had beleefd! Maargoed, om het op je blog te lezen is ook altijd wel leuk :) Maarre, jammer van de krokodillen en leuk dat jullie alweer gaan vliegen, eerst naar HongKongie en dan naar Bangkokkie! Ik ga vanmiddag naar Daan, en ja, hij zal en moet voor de webcam van Skype komen.. Desnoods sleur ik hem er wel voor, haha! :) Nou, Goodday Australia en ThaiThai here you come! Be careful and make beautiful pictures! :)
Ajuu Parapluu (die heb je wel nodig, hihi!!) Hier is het op dit moment droog en beetje zon, beter dan gister in ieder geval!
Goede vlucht gewenst en ik lees wel weer wanneer je bent aangekomen!
Dikke knuffel, xx!

Juliaa

heee Lieverd!
Ik heb al zo lang niet meer gereageerd op je blogs (schaamschaam), maar gelukkig wel via de mail!
Wat heb je weer een superleuke dingen meegemaakt! Kijk er echt heeeel erg naar uit om lekker met je praten over je avonturen!:D Heb dr al helemaal zin in!
Jammer dat het weer nu niet zo goed is bij jullie:( Terwijl het bij ons nu juist ietsjes beter wordt (al regent het nog steeds soms!)
Ik vind het wel echt super dat je probeert om terug te gaan! Had het ook niet erg gevonden als je terugkwam, want ik mis je toch echt wel!!
Maar nu ben je er, ik weet dat je het graag wilt, dus waarom niet proberen! Proberen kan altijd!:)
Nou ik hoop je snel te spreken. Ik baalde vanochtend flink dat ik mn telefoon niet op kon nemen! Ik zat in kantoor met iedereen erbij, maar toen ik zag dat jij het was, had ik bijna opgenomen, maja dat kan ik natuurlijk niet maken!:(:(
Vond het wel heeel erg stom!!
Nou geniet ervan in Thailand en ik hoop dat we snel kunnen bellen of skypen met webcam!! Wow heb je nu gewoon al 6 maanden niet gezien!:O
Nou ik zeg heeeel veeel plezier verder en laat je weten of het ticket is gelukt?
En sms/mail je even als je kunt bellen/skypen?!

Dikke Kus&Knuffel!

(L)

Juliaa

Wat een super-geweldige-fantastisch-mooie foto's!

de kokkies

Hey lieke,
Heel veel plezier nog in thailand en daarna dan weer in australie(!)
Laat even je rekeningnummer achter,aangezien je bijna ;) jarig bent, kunnen we alvast je verjaardagskadootje naar je overmaken !

liefs jeffrey, pauline fabienne en ryan !

Johanna

Gelijk heb je! Lekker terug gaan naar de aussies en genieten! Ook al wordt het hier straks zomer en bij jou winter! Hihi. Sorry dat ik niet altijd reageer op je blogs, maar je weet dat ik ze wel altijd lees ;) Ik mis je wel hoor! Dus wel terug komen hoor, ook al is het daar zo leuk :P

Dikke kus!!!

liefe lieke

heey lieke
is alles goed en met mij gaat het ook wel goed
ik ben al bijna jaarig ? nog 7 nachje'''s slaapen en dan
ben ik al 14 jaar.ik mag een ideekaart, ik moet straks bij de tandarts ik vind je lief love
ik spreek je nog wel met bellen liefs jessie

Familie Leek, Wognum, Postgalei

Hoi Lieke,

Ook jij natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zusje.
Ze ziet er vandaag heel mooi uit en is een echte jarige job.

Jij nog heel veel plezier in Azie en straks weer in Australie.

groetjes van Sjon, Mary, Thomas en Koen

Jan & Marga

hoi Lieke,
we wensen je heel veel plezier in Thailand, en gefeliciteerd met Jessie we gaan zo naar haar toe,
Goed van je dat je terug gaat naar Australie, anders krijg je er spijt van, als je eenmaal thuis word het weer werken en leren.
groetjes van ons uit Medemblik

DfR

Ha die Lieke,
hoorde en las dat je de knoop doorgehakt hebt en ook al geboekt. Helemaal goed, lekker door naar Darwin. Eerst Thailand maar even afmaken met zijn 2-en, zal straks wel gek zijn denk ik als je helemaal in je 1-tje weer in australie zit. Maar gaat vast goed komen. Have lots of fun en natuurlijk blijven we je volgen via je weblog op de rest van je reis.

Kirsten :)

Alles goed daar?
Hoop het!
Romy is morgen alweer jarig, leuk! Bij jullie is het nu half 6 's avonds, bij ons half 12 's ochtends.. Dus Romy is al over 6.5 uur JARIG!!
Ik mag lekker werken..:|:P HAHA! Verschil moet er wezen, nietwaar? ;) Nog ff en dan zijn mijn tentamens voorbij!!
Veel plezier en alvast goede vlucht de 31e als ik je niet meer spreek/mail/skype enz..

KUS KUS!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!