Back to basic in Australië!!

Miss Lonely

Hallo allemaal!

Na een maandje Thailand ben ik alweer in Australie beland! Wel even gek, want dit keer gingen we niet met z'n tweeen het vliegtuig in, maar stapte Romy op het vliegtuig naar Amsterdam en ik naar Darwin. Wel even moeilijk hoor! na zo lang samen te hebben gereist moesten we nu oppeens afscheid van elkaar nemen. Vooral ik vond het wel moeilijk, want ja nu moest ik alleen verder! Maar ik heb het overleefd hoor!

Toen ik eenmaal in het vliegtuig zat viel alles wel mee, alleen dan kom je op Singapore Airport, Ga je op het internet en lees je allemaal mailtjes van iedereen, krijg je een paar lieve smsjes. Tja, toen gingen de traantjes wel weer even over mn wangen! en vooral toen ik 5 min daarna merkte dat mn telefoon niet meer in mn zak zat was ik het wel even zat en wilde ik het liefste het volgende vliegtuig naar huis pakken. Kon natuurlijk ook gelijk geen nummers meer herrineren en ik wilde toch best graag even mn ouders bellen en voelde ik me echt miss lonely. Gelukkig uiteindelijk toch nog gelukt en nadat ik weer een nieuwe telefoon had gekocht had ik er wel weer helemaal zin in!

Maar wil misschien iedereen even z'n nummer voor me achterlaten of naar me mailen! kan ik tenminste iedereen weer bereiken !:)

Het eerste dagje alleen is ook goed gegaan. Wel even wennen dat romy er niet is en ik tegen mezelf aan moet praten, want ik kan je zeggen toen ik 's middags uit bed kwam ( was even in slaap gevallen) was er niemand meer bij het hostel, is nogal rustig. En het is vooral wennen dat er niemand tegen mij praat;) maar ik heb het overleefd en heb eigenlijk best wel leuke dag gehad! lekker door darwin gelopen! was wel even leuk!

Verhaal van Thailand zet ik er morgen ofzo wel op! en dan weer opzoek naar werk! weer spannend..

hele dikke kus!!

Reacties

Reacties

de duudjes thuis

Lieke je bent een topper, het lukt je vast wel.
je krijgt er vast geen spijt van dat je terug bent gegaan, geniet er van, en we spreken je weer snel
xxx we love you

jeanne

Hee meis
Nou heel veel succes nog he de komende tijd.
Maar dat gaat je zeker lukken je hebt al zoveel gedaan dit komt ook vast en zeker goed!
Wel balen dat je mobiel weg was, en dan kan ik begrijpen dat je er helemaal doorheen zit.
Nou succes met een baan zoeken en wacht weer op je volgende verhaal!!

Xxx Jeanne

Rob en Karin

Hey Lieke,

Gelukkig ben je weer goed in Australie aangekomen!
Veel succes met het vinden van werk en hoop dat je het nog een tijdje kan volhouden daar! Vervelend als je geen mobiel hebt! Je legt vast wel nieuwe contacten daar!
Hou vol, het gaat gerust allemaal goedkomen!

groetjes van de Hardertjes

bye bye



bye bye

Julia

hee meis,

ik wens je nogmaals heeel veel plezier weer in Australië. Ik vind het super stoer van je dat je weer verder gaat, alleen dit keer.
Het is even wennen, maar het komt allemaal goed!
Wel even flink balen van je mobiel, ik heb je via de mail een paar nummers gemaild, zoals je vroeg (hopelijk ontvang ik je smsjes nu wel weer!)
Changi Airport (singapore) is wel een leuk vliegveld he?!:P
nou heel veel plezier en veel succes bij het zoeken van werk! ik hoop dat we binnenkort even kunnen bellen!

Geniet ervan!!!

Lieefsxxx

Leekjes van Postgalei

Hoi Lieke,
Super stoer hoor dat je nu weer in Australie bent en nog wel in je eentje. Komt gerust wel goed. Misschien maak je nu makkelijker kennis met anderen omdat je toch alleen bent.
We zijn er zeker van dat het je helemaal gaat lukken.
Geniet ervan en we kijken uit naar je volgende verhaal.

groetjes van Sjon, Mary, Thomas en Koen.

Addy

Hé Lieke,

Heel goed van je dat je terug gegaan bent! Je kan trots zijn op jezelf!
We missen je nog steeds af en toe hoor. Vooral met de modeshows 2 weken geleden hadden we veel dingen waarvan we zeiden "dat zou eigenlijk Lieke moeten showen......."

Geniet van de komende tijd en we blijven je volgen.

Gr.
Addy

jij blijft mij zus

heey lieke
heb je al een lekkerding gezien
jij bent zelf trots op je alleen naar terug reis naar australie heel veel plezier nog
liefs jessie jimmy pap en mam
en een slik van tommy

heey lieke

hey lieke
alles goed en met mij gaat het ook wel goed
heb je daar genoten daar
ik hoor van pap en mam dat je daar een duits meisje
hebt gevonden dat vind je leuk
lief jessie

Kirsten :)

Hee Mopp!
Stoer hoor van je, zo terug Down Under! Al had ik je wel weer graag willen zien hoor, daar niet van! :P
Uhmm, nou stom van je mobiel, maar gelukkig kwam je ook daar overheen! :) Scheelt weer, haha! Met mij gaat het goed, gelukkig.. Tentamens zijn lekker voorbij en mijn Pasen wordt leuk (lekker naar Zeeland!) enne verder gewoon beetje rustig aan enzo (en wat voor school doen:P) Nou meis, heel veel plezier daaro, ik lees dat je een aardig Duits meisje hebt ontmoet, LEUK! Verder maak mooie foto's en ik hoop dat we snel een keer bellen/skypen en mailen ofcourse!
Hou je taai en tot (vrij) snel.. BTW: geen jetlag?:P
xxx Be carefull!

Krista

Hey wijffie,

Echt helemaal top van je dat je in je eentje bent terug gekomen. Je bent een kanjer! Hoop je binnenkort wel te zien. Ben namelijk heel benieuwd naar de verhalen over Thailand. Ik mail je even alle nr van iedereen door.
Dikke kus!

Romy

Hee lieverd,
Wat leuk nu mag ik ook berichtjes achter laten! Wees niet bang die stilte blijft niet lang. Voor je het weet ben je weer thuis en lul ik gewoon weer tegen je en verlang je terug naar die heerlijk rustige 3 maanden in Aussie!
Hoe was lidgefield, ik ben nu zelfs vergeten hoe je dat spelt? Laat even weten als je weer bereik hebt, want dan bel ik even. donderdag ging allemaal zo snel en toen was het bij jou alweer nacht dus sorry!
Xxx

Jan & Marga

Hoi Lieke,
Top van je om alleen verder te reizen, en zo als elke keer kom je vast wel weer leuke jongelui tegen.
We zijn benieuwd hoe je Thailand hebt beleefd, hopen dat je gauw een baan vind, en verder heel veel plezier en genieten groetjes uit Medemblik

kees en ria koops

hoi Lieke,
veel plezier he de laatste 3 maanden (zo snel gaat het dus toch ook nog in onze ogen want er zijn er al 7 om) we blijven jouw verhalen met plezier volgen.
groetjes kees en ria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!