Back to basic in Australië!!

Surf city..

Hallo allemaal,

Het is alweer een week geleden, maar vorige week kwamen we dusna een lange rit in de bus dan aan in Agnes Water. Ik hadjullie al vertelddat ik naar 1770 zou gaan, maar daar is niet zoveel te doen en het gebeurd eigenlijk allemaal in Agnes Water. Een leuk klein dorpje, waar eigenlijk niet zoveel gebeurd. Het enige wat je er kunt doen is eigenlijk beetje relaxen, surfen en nog wat andere tripjes boeken..

Wij kwamen er natuurlijk voor het surfenen dat hebbenwe dan natuurlijk ook gedaan :) Niet gelijk de eerste dag, we waren nog zo moe van het reizen dat we eerst gebruik hebben gemaakt van het relaxen. En dat gaat daar heel goed. We hadden ook een super hostel. Het beste watwe tot nu toe hebben gezien. Het was er echt super schoon.Jezagdan ook ongeveer de hele dag schoonmakers rondlopen. en voor de rest was het gewoon heel gezellig en heel huiselijk. Je kon dereven een filmpje kijken, 's avonds maakten ze een kampvuurof je kon gewoon even met de andere backpackers kletsen.

Ik denk trouwens dat we drietalig uit australie komen, er zijn hier echt zoveel duitsers!! echt niet normaal, je hoeft bijna niet meer te vragen waar iemand vandaan komt. Al hebben ze goed engels accent zijn ze van engeland en anders uit duitsland. En omdat er zoveel duitsers zijn praten ze nogal vaak in het duits met elkaar... En ik moet zeggen dat we er steeds beter in worden om te begrijpen waar ze over praten. Vooral na cool bananas ( het hostel in Agnes Water ) Daar zat echt heel duitsland.

De eerste avond in Cool bananas hadden we eigenlijk gelijk geluk. Er is nooit zoveel te doen daarzo, maar nu had een surfschool een leuk feestje georganiseerd, dus daar zijn we even heengegaan. Was heel leuk. Twee meiden uit airlie beach zaten ook weer in het zelfde hostel dus we gingen mooi met z'n vieren. Heel gezellig, daarna lekker slapen en de volgende ochtend gingen we dan eindelijk doen waarvoor we kwamen :) Surfing.!!

We hadden een les voor de hele ochtend, dus we konden lekker lang surfen :). Echt super mooi strand weer en veel meer golven als in Sydney! was soms echt lastig om weer verder in de zee te komen zodat je weer een golf kon pakken. Maar het gaat steeds beter! Ik kon nu al best vaak staan.

Voor de rest hebben we eigenlijk niet meer zo heel veel gedaan in Agnes Water. We hadden er geen bereik en omdat we werk wilde zoeken zijn we zaterdag alweer verder gereist naar Hevey Bay waar we eindelijk konden bellen!

We zitten nu alweer meer landinwaarts van Hervey Bay, maar dat verhaal komt later!

Een knuffel voor iedereen, tot snel

Reacties

Reacties

Floris

Hoi Lieke,

Ik zag je gister parachute springen op de computer. wat leuk! We waren op bezoek in Wognum.
Nu ga ik weer pianospelen.

Liefs van Floris

Johan

Hoi Lieke,

Ik heb een nieuw aquarium. Die is alvast voor mijn verjaardag want voordat de vissen erin kunnen moet er eerst een paar weken al planten en water in. Jammer dat je niet op mijn verjaardag kan komen.
Ik zag de dvd van het parachutespringen. Ik vond het heel leuk.
Ik kan nu een achteruit-salto op jullie trampoline en kan veel nieuwe kunstjes op de duikelstang.

Doei, groetjes Johan

Sandra en Jeroen

Hoi Lieke,

Wie geht's! Drietalig terug uit Australie. Dat is toch niet gek!
Werk ze!

Liefs van Sandra en Jeroen

Kirsten :)

Woehoe!!! SURFENN!! (L)
Leuk leuk leuk.. Hmm, veel Duitsers, kan leuk zijn, haha:P Maar dat hoeft niet! Hervey Bay, vast nieuwe blog!

xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!