Back to basic in Australië!!

Here we go again..

Hallo allemaal !

Tja, here we go again.. Ons Make up Artist avontuur is alweer voorbij en we zijn nu weer opzoek naar ander werk of in ieder geval iets waarmee we geld uit kunnen sparen ;)

Zondag hebben we namelijk ontslag genomen bij Bellapierre. We hebben echt vier super weken gehad en ook heel veel geleerd, maar nu was het genoeg. De druk was gewoon te hoog en op een gegeven moment was het niet meer leuk om naar ons werk te gaan, dus vonden we het tijd om te stoppen! aangezien we hier gekomen zijn om vooral lol te hebben!

Vorige week kregen we met de meeting al een boze preek van de baas. We moesten meer gaan verkopen anders moesten er mensen weg, hoe leuk het team ook was. Er lag al een hoge druk achter je om te verkopen, want tja, dan verdien je meer.Dus destres werd er niet minder vanen als je dan daarna ook nog boze telefoontjes ontvang, wanneer je volgens hem niet genoeg verkocht hebt werkt dat ook niet echt mee. Dus aan het einde van de week konden we eigenlijk alleen nog maar in tranen uitbarsten. Het werd gewoon allemaal een beetje te veel. Een goed moment om te stoppen dus!

Het was wel even raar. We hadden nu natuurlijk al een paar weken in het Nundah huis gewoont met echt hele leuk meiden. Onze tas was helemaal uitgepakt en hadden gewoon weer onze eigen kast... En nu moesten we weer inpakken en weer als echte backpackers volbepakt over straat lopen. Dat is echt een van de dingen die ik niet ga missen als ik weer thuis ben!:p Maar oke, nadat we afscheid genomen hadden van de meiden ( met weer veel tranen, Ja, we hebben wat gehuild daarzo!! ) moesten we weer verder, terug naar de hostels.

Gabriella een zweeds meisje had ook ontslag genomen en omdat zij maar een dag in brisbane had zijn we met haar en nog twee duitse meisjes naar de Australian Zoo geweest! was echt leuk! een echte krokodillen show gezien, was wel gaaf! en omdat het Robberts 6de verjaardag was ( de zoon van Steve Irwin) konden we ook nog even mee genieten van zijn verjaardagsfeestje en natuurlijk zijn verjaardagstaart:) Was echt een leuke dag :) moet wel zeggen dat Artis een betere dierentuin is! maar er zijn ook wel wat andere dieren dus dat is wel leuk!

Gister avond is Gabriella op het vliegtuig gestapt naar sydney dus nu zijn we weer met z'n tweeen. Wel weer even gek, en nu zijn we weer druk op zoek naar werk of een woof adres ( dat is werken voor accomodatie en eten )!! dus ik hoop dat we snel wat vinden voor de komende twee weken. Zodat we nog even wat geld kunnen uitsparen voor kerst en oud en nieuw!

Tot snel weer ! dikke kus

Rob en Karin

Hey Lieke,

Wat jammer dat de druk te groot is en jullie nu al weer verder moeten. Ik heb al 2 keer een berichtje op msn gestuurd maar zijn die wel aangekomen? Succes met het vinden van werk!

groetjes van ons allemaal

Esmee

Hai Lieke!
Ik heb heeeel lang niets van me laten horen, sorry daarvoor.. maar ik heb wel al je verhalen de hele tijd gelezen! Echt gaaf wat jullie allemaal meemaken!
Hier is het leven maar zo zo.. niet veel boeiends haha, dus je mist echt niet veel..
Nou heel veel plezier nog de komende maanden!

Liefs, xx

Rein

Heej Topper!

Dat klinkt inderdaad niet heel erg leuk en je hebt gelijk. Als iets je niet bevalt tijdens de reis van je leven, gewoon stoppen! :) Ben benieuwd waar jullie nu weer terechtkomen!

Succes mate,

Liefs Rein

Kirsten :)

Hé Lieverd!

Je had me inderdaad al gemaild dat jullie waren gestopt als Make-Up artist, op zich wel jammer, maar als je er niet met zin heengaat, heeft het ook vrij weinig zin, want jullie gingen juist naar Australie voor een leuke tijd:P Ik moet alleen nog even reageren op mailtje, m'excuse.. Ondertussen is hier niet al te veel gebeurd ofzo, wel heeft Daan mn ouders ontmoet en op school gaat het ook wel zijn gangetje (moeten nog ff Duits2Kerstontbijt fiksen:P, ja ook zonder jou gaat het waarschijnlijk door, wel jammer dat je er niet bij bent..:() 14-18 december heb ik weer tentamens, leuk!;) Kwam vanochtend Piet Shouwe tegen met reizen, kom er heel veel tegen:D Ik spreek je snel, maak mooie foto's, have fun and be careful!!
Love You,

Pap, Mam, Jim, Jes en Tom

goed gedaan, met zoveel druk te werken is niks,dat doe je hier in nederland zelfs niet. en net wat Rein zegt, de reis van je leven moet een prachtige herinnering worden en blijven. en er komt vast weer wat op jullie pad. heel veel kusjes en knuffels weer van ons

Addy

We hebben nog een vacature bij Hipp........
Alleen wel zonder reiskostenvergoeding haha.

Jullie vinden vast snel weer wat anders. Gooi jullie charmes in de strijd en dan komt het allemaal goed!!

Geniet ze verder.

Groetjes,