Back to basic in Australië!!

another Dutch family..

Hee allemaal!

Het Wwoofen zit er alweer op! Na een weekje bij de Nederlandse familie gaan we over een paar uurtjes met de bus naar sydney :)

Het was echt super leuke week, Vorige week maandag kwamen we een beetje laat aan bij de fam. maar dat maakte gelukkig helemaal niets uit, kregen evengoed een goede rondleiding door Michael. Wow, wat een huis. Wel even wat anders dan in Byron bay! wat een luxe hier, zwembad in de tuin, mooie badkamer en de rest van het huis ziet er ook mooi uit! Er is hier dan wel zown compost wc, maarja hebben we dat ook weer meegemaakt.

De volgende dag hoefde we nog niet te werken, gewoon even een dagje niks. Josee hadden we nog niet ontmoet. Ze had nachtdienst dus was aan het werk toen wij aankwamen. Tja, en dan zit je daar in het huis. Josee sliep, michael was aan het werk. Wat ga je dan doen?! Monopolie spelen natuurlijk ;) Dus dat zown beetje de hele dag gedaan. Daarna werd Josee wakker, dus even kennis gemaakt met haar :) echt hele aardige mensen.

Ons werk was om onkruid te wieden, bijna elke dag een paar uurtjes gedaan. Opzich best wel wat gewerkt, maar ze waren echt heel relaxt, namen ons ook overal meenaartoe! naar de Golfclub geweest, naar het stadje bellingen, de markt, naar het strand. In de rivier hier dichtbij is ook een soort eiland waar echt duizende flying foxes leven. 's Avonds vliegen die weg, echt super gaaf om te zien. Leek op een gegeven moment net of je zown zwerm muggen in de lucht zeg, maar het waren gewoon vleermuizen! Daarna even langs bij een stel die een paar jonge flying foxes had. Oh mijn god, echt heel leuk om die jonge diertjes te zien, maar wat een huis! echt een troep en het stonk, en dan die mensen.. volgens mij was die vrouw niet helemaal goed.. maar oke, wel een jong vleermuisje gezien.Ook nog naar een soort bingo avondje geweest, waar je een ham kon winnen voor de kerst! Ja, we hebben weer heel wat leuke dingen gedaan.

en straks weer lekker verder!

Sydney, here we come!! Daar lekker kerst en oud en nieuw vieren! Voor de mensen die ik niet meer spreek of mail. Merry Christmas!!

dikke kus

Roos en Ton

Waaaaaauw gaaf!!!
Nou geniet ervan in Sydney!
Lekker de boel onveilig maken daar, geniet ervan!!

Xxx

De Berkhoutjes

Hoi Lieke, Wij genieten hier lekker van de kerstvakantie. Dus de tijd om alles van je te lezen en de foto's weer eens te bekijken. Bij ons is alles wit, jammer genoeg geen plak sneeuw dus de sneeuwpop was weer snel weg. Sophie heeft gister op natuurijs geschaatst. Op een stuk land bij Avenhorn. Niet voor te stellen dat jij lekker in je korte broek buiten loopt. Esmee vond je foto's van de dierentuin heel leuk. We blijven genieten van jou mooie verhalen. Veel kusjes, knuffels en kerstwensen van ons.

Jan & Marga

Hoi Lieke,
Eerst natuurlijk Merry Christmas, leuk voor jullie in een hollands gezin, en nu dan naar Sydney, heel veel plezier.we horen het verslag wel weer.
We zijn net terug van het Kerstontbijt bij Kees en Ria, gezellig en lekker allemaal. Straks gaan we gourmetten bij Karin en Rob. 2 de Kerstdag gaan we met Michel en Christel naar het
Wapen van Medemblik voor een buffet, met muziek van Paradise, en daarna .........gaan wel lekker op vakantie,
groetjes van Jan & Marga

keesenriakoops@quicknet.nl

hoi Lieke,
een bijzonder mooie en een nooit te vergeten kerst daar in Australie!!!!!
groetjes van:
Kees, Ria en Niels Koops

Kirsten:)

Echt leuk allemaal!! Klinkt allemaal heel mooi en leuk en ook de foto's zijn erg leuk geworden!!
Alvast een Gelukkig Nieuwjaar!!
xx LoveYou
Dikke knuffel!